Muhammadiyah Menterai Pakej Cinta Tanpa Sempadan



Mari Berkongsi Cinta Tanpa Sempadan bersama ‘anak-anak anugerah’ di Mekah!

Baru-baru ini diadakan sidang media dan majlis pelancaran pakej Program Kembara Rohani Menyelami Erti Sebenar ‘Cinta Tanpa Sempadan’ di Mahligai Qaseh, Ampang, Kuala Lumpur. Program ini bertujuan mengajak rakyat Malaysia berkongsi ‘Cinta Tanpa Sempadan’ bersama-sama ‘anak-anak anugerah’ mengerjakan umrah di Mekah.

Majlis ini dianjurkan oleh Norlina Alawi (M) Sdn. Bhd. dan Muhammadiyah Travel & Tours Sdn. Bhd. dengan sokongan Mastika, Utusan Karya Sdn. Bhd. dan Karyawan Bestari Sdn. Bhd.

“Saya berharap apa yang saya buat dapat menghapuskan stigma masyarakat yang sering memandang serong, jijik dan takut kepada anak-anak anugerah ini!” kata Norlina. Turut hadir, Haji Muhammad Yusuff Mohd. Arshad Pengurus Muhammadiyah Travel & Tours Sdn. Bhd., Pengarang Kanan Unit Majalah Umum, Zulkarnain Zakaria dan suami Norlina, Leftenan Kolonel Roslan.

Jemaah umrah dijadualkan berlepas pada 22 April 2013 hingga 3 Mei 2013 selama tiga belas hari. Rombongan kedua pada 10 Mei 2015 hingga 20 Mei 2013 selama dua belas hari. 

0 comments